Bara ytterligare en Blågg…

Så här ere…

Jag är världens störste friggin lögnare!
Å den jag ljuger för är mig själv!

Alltid i trängda situationer, sätter jag upp en sjuhelvetes fasad och ler så käften möter sig själv i nacken!
Jag fungerar så…på gott och på ont!
Mest på ont… För ytan har en förmåga att krackelera!

Nu e det så hääär…
Att jag tänker ge järnet i Norge… Kämpa mig till en trygg ekonomi.. MEN jag tänker inte släppa taget om MIG!
Jag tänker lägga ner tid, svett o energi på att må bra igen! Stilla alla hjärnspöken, bearbeta minnen, bilder och skräckscenerna som håller mig vaken om nätterna! För MIN skull, för min familjs skull… Å för den framtid jag VILL ha och bygga upp med den som ockuperar mitt hjärta!

Med den grund vi har idag, är ingenting helt… Å det vill vi ändra på!
Hur jobbigt det än är… Så har mina ögon öppnats på ett sätt jag inte upplevt förut! Jag VILL förändra, förbättra… Har svårt att tackla livet och dess skeden, men jag SKA lära mig!

Vi beter oss ganska klokt i nuläget… Svävar inte ut, vare dig hit eller dit. ..tar en dag i taget, och bygger en grund…
Så ere… Tough shit, men förhoppningsvis värt varje tår!

Saknar!

Dessutom har helgen vart tung på alla vis… Saknad o sorg.. Tårar för allt o inget!
Jösses som man ÄR!

Nu ska jag soooooova!
//B

Lämna en kommentar